Sunday, August 21, 2016

پارچه نسوز

برای خرید پارچه نسوز با شماره های ۸۸۳۲۲۸۴۲ – ۸۸۳۰۶۱۴۰ تماس بگیرید
پارچه نسوز در واقع پارچه ای است که در آن الیاف و مواد نسوز به کار رفته باشد. این الیاف امکان دارد فایبرآزبست ، فایبرگلاس ، فایبرسرامیک ، گرافیت و حتی سیلیکا باشد .گاهی اوقات پارچه نسوز را با مواد پلیمری پوشش می دهند و گاهی اوقات برای افزایش مقاومت مکانیکی آنها، از تک رشته های فولادی نازک برای تقویت الیاف ، استفاده می گردد .
پارچه نسوز
پارچه نسوز
پارچه نسوز های ارائه شده توسط شرکت نسوز گستران فیدار عموما بصورت انواع نخ ، طناب، پارچه و نوار نسوز می
باشد. مهمترین الیافی که برای تولید این نوع منسوجات استفاده می شود عبارتند از : الیافت شیشه (فایبر گلاس) و الیاف سرامیک (فایبر سرامیک) ، اگر چه الیاف دیگری نیز نظیر سیلیکا ، آرامید ، گرافیت و …. نیز در موارد خاص برای تولید منسوجات نسوز خاص بکار می رود.
پارچه های نسوز ، پارچه هایی هستند که ار الیاف نسوز ، همچون فایبرآزبست ، فایبرگلاس ، فایبرسرامیک ، گرافیت ، سیلیکا و… بافته میشوند . این پارچه ها با روش های مختلفی همچون پلین ، تار و پود بافت ، ساتن و … تولید می گردند و با توجه به نوع الیافی که در تولید آنها بکار رفته دارای مقاومت حرارتی مختلفی گشته و کاربردهای متفاوتی پیدا می نمایند .از پارچه های نسور پرکاربرد می توان به پارچه نسوز فایبر گلاس ، پارچه نسوز سرامیکی و پارچه نسوز سیلیکا نام برد .
گاهی اوقات پارچه های نسوز را با مواد پلیمری پوشش می دهند و گاهی اوقات برای افزایش مقاومت مکانیکی آنها، از تک رشته های فولادی نازک برای تقویت الیاف ، استفاده می گردد .
پارچه سیلیکونی ، پارچه تفلونی ، پارچه فایبر گلاس آلومینیوم دار و پارچه سرامیکی سیم دار از پرکاربردترین این نوع پارچه ها می باشند .
برای اطلاعات بیشتر می توانید بروی گروه پارچه نسوز مورد نظر خود در جدول زیر کلیک کنید .
لینک های مرتبط :
برای خرید پارچه نسوز با شماره های ۸۸۳۲۲۸۴۲ – ۸۸۳۰۶۱۴۰ تماس بگیرید

No comments:

Post a Comment