Sunday, August 21, 2016

طناب نسوز

طناب نسوز

برای خرید طناب نسوز با شماره تلفن های ۸۸۳۲۲۸۴۲ – ۸۸۳۰۶۱۴۰ تماس بگیرید.
طناب نسوز که به آنها پکینگ نسوز نیز گفته می شود از الیاف نسوزی همچون فایبرگلاس ، فایبر سرامیک ، فایبر آزبست ، آرامید ، گرافیت ، تفلون و … تولید میگردد و گاهی اوقات برای افزایش مقاومت مکانیکی با شیمیایی آن ، این طناب ها را با سیم های فلزی مسلح و یا به رزین های خاصی آغشته می نمایند . طناب های نسوز در دو مقطع گرد و چهار گوش تولید گشته و نوع مقطع گرد به دو صورت تابیده یا بافته شده و نوع مقطع چهار گوش تنها به صورت بافته شده تولید می گردد .
طناب نسوز
طناب نسوز

انواع طناب نسوز

طناب های نسوز گرافیتی ساده مقاومت حرارتی تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد
طناب های نسوز تفلون PTFE مقاومت حرارتی تا ۲۸۰ درجه سانتیگراد
طناب های  نسوز آرامیدی مقاومت حرارتی تا ۳۵۰ درجه سانتیگراد
طناب های  نسوز فایبرگلاس مقاومت حرارتی تا ۵۵۰ درجه سانتیگراد
طناب های نسوز گرافیتی خالص مقاومت حرارتی تا ۶۵۰ درجه سانتیگراد
طناب های نسوز سرامیکی مقاومت حرارتی تا ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد
طناب های نسوز آرامیدی یا پکینگ آرامیدی با تحمل دمایی ۳۵۰ درجه سانتیگراد از الیاف آرامید و کولار در دو مقطع گرد(ابعاد ۵ تا ۵۰ میلیمتر) و چهارگوش (ابعاد ۳x3mm تا ۵۰x50mm) بافته می شود.
طناب نسوز
طناب نسوز
طناب های نسوز فایبر گلاس با تحمل دمایی ۵۵۰ درجه سانتیگراد در مقاطع گرد (ابعاد ۳ تا ۵۰ میلیمتر) و چهارگوش (ابعاد ۳x3mm تا ۵۰x50m) در انواع ساده، سیم دار و با روکش گرافیت جهت کاربردهای مختلف تولید می گردند. نخ های نسوز در انواع آرمیدها، فیبر گلاس و سرامیک به صورت ساده و سیم دار قابل ارائه می باشد.
طناب های نسوز سرامیکی
طناب های نسوز سرامیکی یکی از پر کاربردترین پکینگ های نسوز می باشد که با توجه به انعطاف پذیری خوب الیاف سرامیک به صورت های ساده و سیم دار تابیده یا بافته شده و در مقاطع گرد (ابعاد ۳ تا ۳۰ میلی متر و چهارگوش ابعاد ۳×۳ تا ۵۰×۵۰ میلیمتر) تولید می گردند. مقاومت حرارتی طناب های تابیده سرامیکی ساده ۶۵۰ درجه سانتیگراد و جهت انواع سیم دار ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد است.
طناب نسوز گرافیتی خالص
طناب نسوز گرافیتی خالص از بافت الیاف گرافیتی خالص که با سیم های فلزی مسلح گردیده اند، فقط با مقطع چهارگوش و به صورت بافته شده تولید می گردند.
دامنه حرارتی کاربری آنها از ۲۴۰ درجه تا ۱۶۵۰ درجه بوده و تحمل فشار تا ۳۵ بار را دارند.
طناب نسوز تفلون PTFE
طناب نسوز تفلون PTFE با تحمل دمایی حداکثر ۲۸۰ درجه از الیاف PTFE (تفلون) و به صورت چهار گوش تولید می شوند. پکینگ های تفلونی می توانند به صورت ساده یا گرافیتی باشد. هم چنین گاهی این محصول را به روغن سیلیکون بی رنگ آغشته می نمایند.
طناب نسوز گرافیتی ساده
طناب نسوز گرافیتی ساده با مقاومت حرارتی ۱۱۰ درجه با قطع ۴ گوش و از ابعاد ۶×۶ تا ۵۰×۵۰ میلیمتر در دو نو سیم دار و ساده تولید می گردند.
لینک های مرتبط :
برای خرید طناب نسوز با شماره تلفن های ۸۸۳۲۲۸۴۲ – ۸۸۳۰۶۱۴۰ تماس بگیرید.

No comments:

Post a Comment