Sunday, August 21, 2016

پارچه سیلیکا

پارچه سیلیکا

برای خرید پارچه سیلیکا با شماره های ۸۸۳۲۲۸۴۲ – ۸۸۳۰۶۱۴۰ تماس بگیرید
با توجه به آسیب های ریوی و سرطان زا بودن آزبست که بطور کامل اثبات شده است، پارچه سیلیکا (high silica) امروزه جایگزین مطمئنی برای پارچه های آزبست به شمار میروند، بطوریکه در کشورهای اروپایی تقریبا بطور کامل جایگزین آزبست شده اند.
درحال حاضر بیشترین کاربرد پارچه های سیلیکا در صنایع نظامی، هوایی و عایق های صنعتی میباشد که با توجه به خواص سایشی، عایق بودن و دمای کاربری بیش از ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد بهترین جایگزین برای پارچه های آزبستی بشمار میروند.
ضمنا این پارچه ها در وزن ها و یا ضخامت های مختلف قابل ارائه می باشند.

PARCHE SILIKA
پارچه سیلیکا پارچه های ایده آلی هستند که در کاربردهای صنعتی با درجه حرارت بالا ، در بازار عایق های صنعتی استفاده می شوند . ساخت آنها بسیار آسان است و پس از قرار گرفتن در معرض دمای بالا ، انعطاف پذیر باقی می مانند و حفاظت بسیار خوبی در برابر ریختن فلز مذاب از خود نشان می دهند . ار جنبه ای دیگر برای پاسخ دادن به این سوال که سیلیکا چیست ؟ باید گفت که سیلیس ( sic2 ) ، سیلیکا یا اکسید سیلیسیم بیش از هر اکسید دیگر در پوسته زمین یافت می شود و منشاء کلمه آن واژه لاتین (silex) به معنای سنگ سخت است . پارچه های سیلیکا دارای مصارف مختلفی اعم از جوشکاری تا کاربردهای برش فلز هستند . کاربرد دیگر این پارچه ها در ایجاد روکش های عایق قابل برداشتن است. همانطور که گفته شد ، پارچه های سیلیکا پارچه های انعطاف پذیری هستند که به خصوص برای جایگزینی پارچه های آزبست در کاربردهای جوشکاری و از بین بردن فشار در کاربردهایی که محافظت در برابر گرما یا فلز مذاب لازم است مورد استفاده قرار می گیرند.
لینک های مرتبط :
برای خرید پارچه سیلیکا با شماره های ۸۸۳۲۲۸۴۲ – ۸۸۳۰۶۱۴۰ تماس بگیرید

No comments:

Post a Comment