Sunday, August 21, 2016

میلگرد ptfe

میلگرد ptfe

برای خرید میلگرد ptfe با شماره تلفن های ۸۸۳۲۲۸۴۲ – ۸۸۳۰۶۱۴۰ تماس بگیرید.
ميلگرد ptfe خالص (ميلگرد PTFE خالص) همانند ساير اشکال نيمه آماده تفلون (PTFE) با دارا بودن قابليت ماشينکاري جهت ساخت واشر، پکينگ و ساير قطعات براي محيطهايي که نياز به مقاومت شيميايي ، حرارتي و الکتريکي بالا دارند، قابل استفاده است. ميلگرد تفلون خالص (ميلگرد PTFE) در قطرهاي مختلف (از ۱۰ ميليمتر تا ۴۰۰۰ ميليمتر) در طولهاي ۳۰۰ ميليمتر تا ۲۰۰۰ ميليمتر قابل تامين مي باشد. لازم به ذکر است که توليد ميلگرد تفلون خالص (ميلگرد PTFE) در قطرهاي بالا با محدوديت طولي همراه است. به طور مثال ميلگرد تفلون خالص (ميلگرد
PTFE) در قطر ۳۰۰ ميليمتر به بالا در طول هاي ۳۰۰ ميليمتري قابل تامين است و اين محدوديت به دليل اختلالاتي مي باشد که در زمان پليمريزاسيون ميلگرد تفلون، در قطرهاي بالا رخ مي دهد.
میلگرد ptfe
میلگرد ptfe

ویژگی میلگرد ptfe

  • مقاومت حرارتي بالا (از ۲۶۰+ تا ۲۰۰- درجه سانتيگراد)
  • مقاومت شيميايي بالا
  • ضريب دي الکتريک بالا (عايق الکتريکي بسيار مناسب)
  • ضريب اصطحکاک بسيار پايين
  • غير سمي (مناسب براي مصارف غذايي و دارويي

میلگرد ptfe
میلگرد ptfe
از بهترین مواد تفلون (PTFE) ساخته شده است که به دو روش اکسترود و ریختگی (Moulding) ساخته می شود . در صنایع مختلفی مانند الکترونیک ، پزشکی ، شیمیایی ، پتروشیمی ، غذایی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد . از مشخصات بارز این محصول سازگاری آن با محیط زیست ، مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی و محیط های اسیدی ( خورندگی ) ، داشتن کمترین ضریب اصطکاک نسبت به همه فلزها و پلاستیک ها است . همچنین از میلگرد ptfe جهت تراش قطعاتی که باید در برابر الکتریسیته ، مواد شیمیایی ، حلال ها ، اسیدها و غیره مقاوم باشد استفاده می گردد . میلگرد ptfe با قطرهای ۳ الی ۱۵۰ میلیمتر و در طول ۱۰۰ سانتیمتر و قطرهای ۲۰۰ الی ۴۰۰ میلیمتر در طول های ۱۵ و ۳۰ سانتیمتر قابل عرضه می باشد . 
لینک های مرتبط :



برای خرید میلگرد ptfe با شماره تلفن های ۸۸۳۲۲۸۴۲ – ۸۸۳۰۶۱۴۰ تماس بگیرید.

No comments:

Post a Comment