Sunday, August 21, 2016

کاغذ سرامیکی

کاغذ سرامیکی

برای خرید کاغذ سرامیکی با شماره تلفن های ۸۸۳۲۲۸۴۲ – ۸۸۳۰۶۱۴۰ تماس بگیرید.
این محصول از مخلوط الیاف سرامیکی با چسب های آلی ساخته می شود. کاغذها با توجه به شکل ظاهری و مقاومت حرارتی بالا جایگزین بسیار مناسبی برای ورق های آزبستی می باشند.
ضخامت های پر مصرف کاغذ سرامیکی ۱، ۲، ۳، و ۵ میلیمتر بوده و عمدتا جهت گرید دمایی ۱۲۶۰ درجه تولید می گردند. البته جهت مصارف خاص گرید ۱۶۰۰ درجه نیز تولید می شود.
کاغذ سرامیکی از پنبه نسوز و چسب آلی با ضخامت های مختلف و با دمای ۱۲۶۰ درجه سانتی گراد الی ۱۶۰۰ درجه سانتی گراد ساخته می شود.
الیاف های سرامیکی آلومینومی سیلیکاتی که فاقد آزبست بوده و از نظر گرید دما در محدوده ۱۴۳۰- ۱۲۶۰ درجه سانتی گراد کاربرد دارند.
کاغذ سرامیکی
کاغذ سرامیکی
ویژگی کاغذسرامیکی نسوز
از خصوصیات اصلی این مواد قابلیت انعطاف ومقاوم در برابر شوک های حرارتی، پارگی، عایق عالی در برابر صوت و الکتریک، و ضریب انتقال حرارت کم می باشد. که در بسیاری از صنایع با توجه به صرفه اقتصادی برای جایگزینی مواد آزبستی، پیشنهاد می شود.
کاغذ سرامیکی  نسوز
کاغذ سرامیکی نسوز
کاغذ سرامیکی همانطور که از نامش مشخص است ساخته شده از الیاف فایبر سرامیک می باشد به همین دلیل دارای مقاومت حرارتی بسیار بالا است.این محصول نیز مانند پارچه نسوز های دیگر توسط شرکت نسوز گستران فیدار عرضه می گردد که این کاغذها بطور معمول در ضخامت های ۱، ۲ ، ۳ و ۵ میلی متر موجود می باشد. با توجه به شکل ظاهری و مقاومت حرارتی بالا این کالا جایگزین بسیار مناسبی برای ورق های آزبستی می باشد.از دیگر مشخصه های این محصول می توان به چگالی کم، استحکام بالا، مقاومت در برابر خوردگی شیمیایی و توانایی عالی در جذب صدا اشاره کرد.
لینک های مرتبط :
برای خرید کاغذ سرامیکی با شماره تلفن های ۸۸۳۲۲۸۴۲ – ۸۸۳۰۶۱۴۰ تماس بگیرید.

No comments:

Post a Comment